2 Eylül 2015 Çarşamba

İlk Yazı,İlk Merhaba

Herkesin hayatının başlangıcında hatırladığı birkaç anı vardır ya, hani daha öncesi yoktur.. Bir kaç kare vardır ve öncesi karanlıktır. Çocukluktan hatırladığı bazı net anılar vardır, oyun oynarken olur genelde bu anılar. Benimde daha öncesini hatırlamadığım gözümü açtığımda içinde bulunduğum bir durumdur yolculuk. Öncesinden anım var mı bilmiyorum. Yada varsa da oluş sırasını karıştırıyorumdur. Fakat öyle olsa bile
ilk evrelerinden itibaren, ömrümün okul-ev-kulüp antrenmanları üçgeni dışında bulunan en büyük parçasıdır seyahat.

İlk okula başlamadan önce amcalarımın işlerinden dolayı sürekli Akdeniz-Ege tatil yörelerine(Antalya,Alanya,Kemer,Kuşadası,Bodrum...) gidip gelirdik. Kendi aracımızla o kadar yolculuk yapmaya alışmıştım ki seyahat firmalarıyla yolculuk etmeye ilk başladığım zamanlar çok rahatsızlık duyuyordum.. İstediğin zaman sağa çekip yemek yiyemiyorsun,uçurum aşağı işeyemiyorsun filan :)

Ki hala da çoğu zaman uzun yolculuklarda bunalım geçiriyorum.. Ama yinede mükemmel duygulara mazhar oluyorum yolculuk yaptığımda.. Ki bu blogu da sizlere iyi,ucuz ve kolay yolculuk hakkında bildiklerimi ve tecrübelerimi aktarmak için oluşturdum. Dünya'da birçok mükemmele yakın gezi-seyahat blogları olsa da Türkiye insanının yabancı dil sorunu nedeniyle bu bloglardan uzak kaldığını çok iyi bildiğimden dolayı hem kendi bilgi ve birikimimi hemde diğer yabancı blogların sade çevirilerini siz gezgin ruhlu arkadaşlara aktarmaya çalışıcam.

Yolculuğun bir tadını alan bir daha bırakamaz sanırım. Hele ki tek başına, asi ruhlu bir gezginseniz.. Yolculuk hayat döngüsünün bir parçası ve dünya'da ki her insanın bir yolculuğu vardır.. Yolculuk deyince sadece maddi anlamda yolculuktan bahsetmiyorum; kimi rüyaya,hayale yolculuk eder,kimi bir sevgiliye,kimi iç dünyasına.. Hep bir arayış içindedir insanoğlu. Kimi böyle seyahatlerde bulur kendini kimi sevdiği işi yaparak ve sevdiği kişilerle birlikte olarak...Ama her birimiz bir defa da olsa yolculuk etmişizdir..

Kim olduğunu hatırlayamadığım bir bilginin yolculukla ilgili bir sözü vardı: 'Her yıl,en az bir kere hiç bilmediğiniz bir yere gidin' gibi bir sözdü..
Siz de öyle yapın.. Emin olun ki çok kötü bir şehir,ilçe vb. bile bir gün tanıştığınız bir kişinin oralı olduğunu öğrendiğinizde konuşacak birşeyleriniz olur..

Bunu blogun giriş yazısı olarak düşündüm. Tam olarak içimdekileri aktaramasamda eminim ki aranızdaki gezgin ruhlu arkadaşlar ne demek istediğimi kendi dillerince anlamışlardır. Sağlıcakla kalın ve bol bol seyahat edin. =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder